Mia Koro Daŭros
Ĉiu nokte en miaj sonĝoj
Mi vidas vin, mi sentas vin
Tiel mi scias, ke vi estas tie
Fore trans la distanco
Kaj spacoj inter ni
Vi venas kaj montras vin tie
Proksime, fore, kie ajn vi estas
Mi kredas, ke la koro ja daŭras
Alifoje vi malfermis la pordon
Kaj vi aŭdos en mia koro
Kaj mia koro daŭros kaj daŭros
Amo povas tuŝi nin foje
Kaj daŭras tutan vivon
Kaj neniam frolasas ĝis ni forestas
Amo estis kiam mi amis vin
Unu veran fojon mi tenas
En mia vivo ni ĉiam daŭros
Proksime, fore, kie ajn vi estas
Mi kredas, ke la koro ja daŭras
Alifoje vi malfermis la pordon
Kaj vi aŭdos en mia koro
Kaj mia koro daŭros kaj daŭros
Vi estas ĉi tie, nenion mi timas
Kaj mi scias, ke mia koro daŭros
Ni restos ĉiam tia maniere
Vi estas sekura en mia koro
Kaj mia koro daŭros kaj daŭros
Mi vidas vin, mi sentas vin
Tiel mi scias, ke vi estas tie
Fore trans la distanco
Kaj spacoj inter ni
Vi venas kaj montras vin tie
Proksime, fore, kie ajn vi estas
Mi kredas, ke la koro ja daŭras
Alifoje vi malfermis la pordon
Kaj vi aŭdos en mia koro
Kaj mia koro daŭros kaj daŭros
Amo povas tuŝi nin foje
Kaj daŭras tutan vivon
Kaj neniam frolasas ĝis ni forestas
Amo estis kiam mi amis vin
Unu veran fojon mi tenas
En mia vivo ni ĉiam daŭros
Proksime, fore, kie ajn vi estas
Mi kredas, ke la koro ja daŭras
Alifoje vi malfermis la pordon
Kaj vi aŭdos en mia koro
Kaj mia koro daŭros kaj daŭros
Vi estas ĉi tie, nenion mi timas
Kaj mi scias, ke mia koro daŭros
Ni restos ĉiam tia maniere
Vi estas sekura en mia koro
Kaj mia koro daŭros kaj daŭros
My Heart Will Go On
Every night in my dreams
I see you, I feel you
That is how I know you go on
Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you opened the door
And you'll hear in my heart
And my heart will go on and on
Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're gone
Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you opened the door
And you'll hear in my heart
And my heart will go on and on
You're here, there's nothing I fear
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on
I see you, I feel you
That is how I know you go on
Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you opened the door
And you'll hear in my heart
And my heart will go on and on
Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're gone
Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you opened the door
And you'll hear in my heart
And my heart will go on and on
You're here, there's nothing I fear
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on
* Celine Dion kantas en la filmo Titanic
我心不息
夜夜在夢裡
見你又摟你
感覺得到你
相距何千里
相距何千里
你我分東西
夢中又見你
不論遠或近
不論遠或近
我心永不息
你又入門來
傾聽我心音
我心永不息
初愛觸心靈
引動終生情
至死永不停
愛你我愛你
愛你我愛你
真愛只一次
終生永不息
不論遠或近
不論遠或近
我心永不息
你又入門來
傾聽我心音
我心永不息
有你我安心
我心永不息
我們相偎依
請進我心底
我心永不息
- 為 lina 而譯, 9a de January 2009

No comments:
Post a Comment